joi, 1 mai 2014

Pasta de zahar



Ingrediente:
-        200 g marshmallows albe
-        2 linguri apa
-        2 linguri unt de cocos
-        400-500 g zahar farin

Mod de preparare:
Se pun toate ingredientele in afara de zahar intr-un bol si se baga in cuptorul cu microunde. Dupa 30 de secunde, scoateti si amestecati. Trebuie ca toate marshmallow-urile sa se inmoaie. Este gata cand, dupa ce ati amestecat, se formeaza o crema alba omogena. (in general nu dureaza mai mult de 2 minute, dar depinde de puterea cuptorului cu microunde).
Incorporati apoi zaharul farin putin cate putin si amestecati bine. Cand se mai intareste incepeti sa il framantati cu mana, ca sa va dati seama cand e suficient. E gata cand pasta nu mai este lipicioasa. Nu puneti prea mult zahar deodata. E important sa fie o pasta elastica sa poata fi modelata, nu prea tare.
Marshmallow-uri exista in culori variate, eu prefer sa fac pasta alba si sa adaug eu coloranti in functie de ce culori doresc. Pentru colorare se framanta ulterior pasta alba cu ce colorant doriti. Eu am facut roz (cu colorant rosu), galben, albastru, verde (galben + albastru), mov (rosu + albastru) si portocaliu (rosu + galben). E mai greu de obtinut culoarea rosie. Anul trecut am facut si maro, adaugand cacao (odata cu zaharul farin).
Torturi facute cu pasta de zahar:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu