sâmbătă, 8 martie 2014

Mucenici



Stiu ca de-abia maine se mananca mucenicii, dar noi i-am facut de ieri. Cei mai buni mucenici!
E prima data cand fac si reteta e urmatoarea:

Ingrediente:
Mucenici:
        - 250 g faina
        - 120 ml apa
        - un praf de sare


Sirop:
        - 300 ml zahar
        - 3 l apa
        - scortisoara
        - 200 g nuca macinata
        - zahar vanilat

Mod de preparare:
Pentru mucenici, se amesteca toate ingredientele. Coca rezultata se intinde si se taie cu diverse forme – noi am inceput sa facem 8-uri (traditionali), dar pentru ca erau dificil de facut, am continuat cu toate cifrele. Si da, eu am avut ajutor la treaba asta migaloasa:

Eu i-am copt in cuptor la 170 de grade pana mi s-a parut mie ca s-au uscat.
Siropul l-am facut in mare fuga. Am fiert intai apa cu zaharul, zaharul vanilat si scortisoara, am aruncat apoi mucenicii si i-am fiert vreun sfert de ora, 20 de minute, iar spre final am pus nuca macinata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu