luni, 18 februarie 2013

Prajitura de morcovi




Nu imi explic de ce am ocolit atata vreme aceasta prajitura delicioasa si atat de populara in Suedia. Am incercat-o insa intr-una din saptamanile trecute si trebuie neaparat sa o trec la favorite.
Ingrediente:
-        3 oua
-        3 dl zahar (180 g)
-        3 dl faina (180 g)
-        1 lingurita zahar vanilat
-        3 lingurite praf de copt
-        1,5 lingurite scortisoara
-        1 lingurita cardamon
-        0,5 lingurite ghimbir
-        1,5 dl ulei
-        4,5 dl morcovi rasi (cam 350 – 400 g)

Glazura:
-        60 g unt
-        1 lingurita zahar vanilat
-        100 g branza Philadelphia
-        2 dl zahar farin

Mod de preparare:
Se incinge cuptorul la 150 de grade.
Se bat ouale cu zaharul. Se amesteca ingredientele solide si se adauga peste oua. Adaugam uleiul si morcovii rasi. Se pune intr-o forma de 24 cm diametru (eu am avut una patrata) si se coace aproximativ 55 de minute in mijlocul cuptorului.
Dupa ce se raceste se face glazura. Se topeste untul si se amesteca cu celelalte ingrediente pana devine o pasta omogena. Se intinde peste prajitura si se da la rece.
Delicioasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu