marți, 23 august 2016

Tortilla



Probabil ca le stiti prea bine, sunt niste lipii mexicane (cred) care se folosesc in diverse feluri de mancare (tacos, quesadilla, burrito). Pana acum am tot cumparat, desi nu mi-a placut niciodata aroma de otet (sau ceva asemanator cu aroma de otet) pe care o emana (am incercat toate variantele de pe aici, ecologice si neecologice, toate au acelasi miros). Pentru prima data le-am facut si acasa si sunt extrem de multumita si incantata de rezultat.
Ingrediente:
  •         2 cups faina (1 cup = 237 ml)
  •         1 lingurita de praf de copt
  •         ½ lingurita de sare
  •         15 g unt
  •         115 ml apa calduta (sau pana la 180 ml, in functie de faina)

Mod de preparare
Se amesteca faina cu praful de copt si sarea, se incorporeaza untul (cu mana, sa se inmoaie), iar apoi se adauga apa calduta. Trebuie sa rezulte o coca elastica ce se acopera cu folie de plastic si se lasa o jumatate de ora sa se ”odihneasca”. Se ia apoi cate o bucata de coca cat o caisa si se intind foarte bine (eu le-am intins cat de bine am putut, nu trebuie chiar sa se vada prin ele). Se prajesc in tigaia bine incinsa (fara ulei, unt sau alte grasimi) cate 20-30 de secunde pe fiecare parte.
Cu siguranta nu voi mai cumpara din comert de-acum inainte!
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu