miercuri, 12 noiembrie 2014

Paste cu halloumi si ardei



Am decis (impotriva dorintelor carnivore din familia noastra) sa avem o vina vegetariana pe saptamana. Nu, nu post, caci ouale, laptele si branza sunt permise.
Din retetele mele adunate cu sarg de prin reviste, am ales-o pe asta pentru cina de ieri:

Ingrediente (pentru 4 portii):
-        300 g paste
-        3 ardei preferabil culori diferite (eu am pus doar rosii)
-        1 pachet (250 g) de branza halloumi
-        2 catei de usturoi
-        1 dl patrunjel
-        cateva linguri de ulei pentru prajit
Mod de preparare:
(1)    Se taie branza bucatele de 1-2 cm si se prajesc in tigaie.
(2)    Separat caliti (cam 5 minute) ardeiul cu ursturoiul, ambele taiate feliute subtiri. Adaugati la sfarsit patrunjelul tocat marunt.
(3)    Pastele se fierb conform indicatiilor de pe pachet.

Se amesteca (1) cu (2) si (3), adaugati eventual sare si piper daca vreti si gata cina!
Pofta buna! (noi am avut) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu