sâmbătă, 26 februarie 2011

Blog abandonat



Nu, nu este abandonat saracutul, doar ca si-a pierdut prioritatea.
A fost o perioada extrem de aglomerata, in primul rand din cauza serviciului, dar si a activitatilor suplimentare desfasurate in perioada asta.
Mai precis, lansarea aplicatiei de la serviciu a avut loc pe 14 februarie, precedata fiind de zile multe de lucru intensiv. Vineri, sambata si duminica inainte de lansare am lucrat cate 10-11 ore pe zi, asa ca am fost o lunga perioada buimaca de oboseala. Am asteptat week-end-ul urmator nerabdatoare, dar nici asta nu a fost complet dedicat odihnei. Sambata seara au venit niste amici pe la noi si ne-am lungit pana la 3 dimineata... dupa ce toata sambata am facut curatenie in casa (nu mai apucasem sa fac asta de ceva vreme si era cazul). Am realizat ca a nu fi deranjat de dezordine si murdarie nu e cum credeam eu un defect, ci o mare calitate, pe care tare imi doream sa o fi avut-o cand ma cocosam stergand prin toate colturile bucatariei sau ale livingului.
Zilele de luni si joi am mai fost si la gimnastica in apa si, pentru ca nu ajungea, tot in perioada asta s-au desfasurat multe cursuri pentru parinti, la care am fost prezenta. Unele extrem de interesante, altele unde auzeam chestii pe care le mai stiam, dar toate au adus noutati bagajului de cunostinte acumulat in vederea venirii celei mici. Daca mai adunam si vizitele dese la moasa care ma are in evidenta...timpul meu nu a fost suficient nici pentru somn.
In continuare la serviciu este o perioada aglomerata, dar zilele pana la concediu imi sunt numarate si de-abia astept sa stau si sa dorm in voie, sa citesc sau sa ma uit la filme, sa nu fiu nevoita sa ma trezesc cu noaptea-n cap si sa ies afara la -20 de grade.
Asadar...AMR 14 zile.

2 comentarii:

  1. Ah, ma bucur ca ai reluat activitatea pe blog. dar am senzatia ca in cateva saptamani iar iti vei intrerupe scrisul, de data asta cu un motiv si mai serios:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si eu am asteptat nerabdatoare reluarea povestilor, dar stiu ca scurta imi va fi bucuria. Sa fiti voi sanatoase, ca vedem noi cum vom mai afla vesti, poate facem teleconferinta sa vorbiti cu toti odata. Nu stiam de AMR 14! Sa fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere