luni, 17 ianuarie 2011

Mancarica pentru rate



Am mai gatit si in ultima vreme, nu va speriati, ca nu m-am lasat de meserie. Mi-a fost decat foarte lene sa mai scriu retetele, dar imi revin.
In seara asta am ajuns acasa infometati amandoi. Eu am plecat de la serviciu un pic mai devreme si am mers la shopping prin Solna Centrum, iar SO a stat mai mult la serviciu pana am terminat eu ca sa ne intoarcem impreuna acasa.
Pentru ca trebuia sa gatesc ceva super rapid (ca sa nu ne aruncam si sa mancam prostii din frigider), am inventat supa mea crema de spanac. Si mai simplu chiar nu se putea, ca mi-a luat fix 20 de minute sa o fac (va imaginati ca la cat de infometat era SO m-a cronometrat la secunda).
Ingrediente:
- 500 g spanac (congelat am avut eu)
- 500 ml lapte
- 1 ceapa mare
- cascaval ras
Mod de preparare:
Am decongelat spanacul la cuptorul cu micounde, timp in care am calit usor ceapa. Am bagat apoi spanacul, laptele si ceapa calita la blender pana a iesit o pasta fina, pe care am pus-o la fiert. Dupa cateva clocote era gata! Am presarat cascaval deasupra si gata cina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu