duminică, 27 februarie 2011

Ziarul suedez



Am inceput sa primim de ieri un ziar suedez. Sefa mea e plecata cu toata familia la schi - saptamana viitoare e vacanta de sport in Suedia - si m-a rugat sa imi transfere mie ziarul la care au abonament, ca sa nu i se umple casuta postala pana se intorc. Bineinteles ca nu ma deranjeaza sa primesc un ziar zilnic in casa, desi nu il citeste nimeni cap-coada. Il rasfoiesc doar si ma opresc daca mi se pare ceva interesant. Desi aceasta rasfoiala ati crede ca imi ia 2 minute, nu e asa. Azi am observat cat e de mare ziarul asta: 156 pagini! Am ramas socata. Si vine zilnic! Pai acum, sincera sa fiu, cred ca toata lumea il rasfoieste si selecteaza articolele de interes din el.
Poate nu mai tin eu minte...dar ziarele nu erau de cateva pagini, as zice maxim 20?

Un comentariu: