vineri, 11 iunie 2010

Lene maaaare…



Lene mare aici la Stockholm…nu am mai reusit sa scriu prea mult in ultima vreme, ca ma impiedica tare lenea. Daca va intrebati ce s-a mai intamplat in ultima vreme o sa fac un rezumat. Marti au venit doamnele mame, am ajuns tarziu acasa, am dormit neintorsi. Miercuri noi am fost la munca, ele au explorat imprejurimile. Joi au indraznit sa ajunga chiar in centru si s-au invartit pe acolo toata ziua. Ne-am intalnit seara si am mers impreuna sa le aratam unde ne vom muta in septembrie. Blocul nu este terminat inca, dar au progresat de ultima data cand l-am vazut si am impresia ca mai au de facut doar in interior (si sper ca si curatenie dupa ei!)
Revenim la mame. Astazi au avut program de shopping. A plouat si a fost racoare toata ziua, asa ca au ales ca punct de interes Kista Centrum si acolo si-au petrecut toata ziulica. Desi le-am invitat sa vina la suc la mine la bazin (ca azi am fost sa inot), au preferat magazinele, si nu au venit. Ne-am intalnit in schimb dupa inot, cand am fost la supermarket. Ah…si sa nu va las curiosi…nu si-au luat NIMIC azi, dupa o zi intreaga de shopping!
Maine ar trebui sa ridicam masinuta, daca totul decurge conform planului si probabil o sa o testam pe undeva. Maine seara, eu ma duc la ziua unui coleg, SO este mama-sitter.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu