duminică, 6 iunie 2010

Curatenie



Am facut azi un pic de curatenie in casa, pentru prima data impreuna cu SO de cand ne-am mutat aici. El a fost insarcinat sa dea cu aspiratorul. Dupa ce s-a pregatit asiduu (moral), la inceput si-a facut o cafea cu lapte… a ridicat scaunele sa faca spatiu de dat cu aspiratorul … a baut o cola cu gheata…l-au trecut toate transpiratiile…ma intreaba:
“Auzi, da’ nu vrei sa dai tu cu aspiratorul si ti-l bag eu in priza?”
Raspunsul evident: NU. Dar ii spun sa ii usurez munca: ”in baie poti sa nu dai ca am sters eu”.
”A…pai si nu stergi asa peste tot?”
”Nu”
”Dar eu nu stiu cum se da, nu am mai dat niciodata aici, apartamentul asta e circular, poate intru in ciclu infinit si nu ma mai opresc si mor”
Nici asta nu a tinut.
Ma pregatesc sa dau cu mopul dupa el.
”Ce?? Dai si cu mopul? De ce?”
“Ca asa fac mereu”
Evident, il ajung repede din urma desi am inceput cu mult dupa el.
“Da, dai cu mopul peste curatenia mea, sigur ca merge repede…”
Inghit si tac, desi, recunosc: se da mai usor cu mopul decat cu aspiratorul.
“Eu mi-am facut baie ieri si mi-am schimbat hainele, si m-am ras…acum dau cu aspiratorul, transpir, imi murdaresc hainele si imi creste barba la loc”

Dupa doua camere face pauza, extenuat. Da apoi si restul de casa.
“E bine? Am terminat?”
“Daca ai dat bine peste tot ai terminat”
“Am dat minunat. Nu am dat niciodata asa de minunat” raspunde rasufland usurat si incepand sa stranga aspiratorul.

2 comentarii:

  1. poti sa stai linistita, si la noi e exact la fel! de cand am burta si nu ma pot apleca sa dau cu aspiratorul, eu vad praf peste tot si ionut vede curatenie luna!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ionut vede bine ca doar are ochelari
    deci burta si aspiratoru se exclud reciproc? sa inteleg ca sunt in forma pe cand cei care nu dau sunt burtosi?

    RăspundețiȘtergere