duminică, 6 iunie 2010

La multi ani, Suedia!



Saptamana asta a fost una ocupata, nu am ajuns in nicio zi acasa mai devreme de 21-22. Ieri am reusit sa ne mai tragem si noi sufletul dupa atatea petreceri. Am dormit pana mai tarziu, iar apoi am iesit in oras, sa ii privim pe cei care alergau la Stockholm Maraton. Ne-am intalnit si cu Paul, am mancat la un restaurant japonez, si am strabatut orasul in lung si in lat pe traseul maratonului sa ne holbam la cei ce isi dadeau sufletul alergand. Traseul e de 42 195 de metri si anul asta au fost 20 136 de (nebuni) participanti.
Astazi este ziua Suediei, asa ca vom iesi probabil din nou sa cascam gura la ce se mai intampla prin oras.


A.M.R. 2 zile. Sper ca sunteti pregatite. Nu uitati: pasapoarte, buletine, biletele de avion printate si cardul european de sanatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu