luni, 23 noiembrie 2015

Ca o bezmetică

Ati incercat vreodata sa va priviti din exterior? Sa va detasati de corp si sa va priviti asa cum va vede persoana din fata? 
Am fost joi seara cu fetele in Vällingby Centrum. Le-am luat de la gradi si am mers cu autobuzul in Centrum sa cumpărăm in primul rand pampersi (libero) Sarei si sa ii caut niste incaltari Cristinei (are cizmulite, dar bocanceii i-au ramas mici).
Nu am gasit bocancei joi, i-am luat patine si apoi ne-am oprit la locul de joaca cel super mic din Vällingby. Cand a venit SO, l-am lasat cu fetele la joaca sa dau si eu o fuga prin magazine. Si cand zic "fuga" nu glumesc. A fost asa: intrat in magazin, alergat la raioanele care ma interesau, cautat in viteza cu privirea ceva ce mi-ar placea - nu gaseam fugeam mai departe. La un moment dat mi-am imaginat cum arat oare pentru oamenii din jur...si m-am oprit un pic din goana sa zâmbesc. Timpul expirase oricum, primisem sms-ul de sfarsit. 
M-am intors la "baza" si am plecat cu toata trupa acasa.
Uneori 15 minute de shopping sunt mai amuzante decat ati putea crede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu