vineri, 13 februarie 2015

Miracol



S-a intamplat azi ceva minunat. Inainte sa ies cu Sara la plimbare, m-am pus eu voiniceste sa dau cu aspiratorul in zona carucioarelor, caci se adunasera multe pietricele si se agatau de sosete si le duceam in casa – pericol mare pentru Sara care misuna peste tot! In fine, am dat eu cu aspiratorul, iar spre sfarsit, observ ca nu mai trage. Si, ce sa vezi, s-a rupt furtunul! Minunat! Aproape mi-au dat lacrimile de bucurie! Aspiratorul cumparat acum 7 ani, pe vremea cand luam cele mai ieftine lucruri sa ne tina cele 6 luni cat credeam pe atunci ca ramanem in Suedia si-a dat in sfarsit duhul! In sfarsit voi putea sa cumpar si eu un aspirator mai puternic, mai silentios, mai mic, mai frumos! Asta daca nu se pune SO sa il repare si atunci vom avea un aspirator de doi bani carpit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu