duminică, 8 august 2010

S-a dus si week-end-ul asta…



Tind sa cred ca zilele de week-end trec mai repede decat restul saptamanii. Ne trezim mereu luni de dimineata somnorosi si mai obositi decat vineri, intristati de faptul ca incepe o noua saptamana si ca pana in week-end-ul urmator mai avem mult de asteptat.
Iata cum a trecut si week-end-ul asta, fara macar sa constientizam trecerea timpului.
Ieri am avut zi de shopping. SO ar fi vrut sa mearga cu barca, dar pentru ca eu nu mai aveam chef de barca, iar el nu si-a gasit pe nimeni care sa il insoteasca, am fost impreuna la shopping – la Outlet. O zi reusita – pentru mine, mai putin fericita pentru SO. Am avut si un pic de spor la cumparaturi – cateva hainute, nu prea multe – si oricum a fost placut. Dupa, am trecut pe la Ikea, ca sa mancam – fiind singura mancatorie din zona Outletului, iar in drum spre casa am trecut pe la supermarket.
Dupa ce a plouat incetisor toata ziua, in drum spre casa a inceput sa toarne cu galeata, asa ca din parcare pana in casa ne-am udat leoarca.
Seara s-a incheiat cu mine milogindu-ma de SO sa ne uitam la un film. Cand in final a terminat ce avea de facut si a venit sa vedem filmul, dupa o jumatate de ora de film mi s-a facut somn, asa ca l-am oprit si am vazut azi continuarea.
Azi am fost lenesi si nu am iesit din casa pana la ora asta. Am stat si ne-am odihnit, SO si-a mai gasit cate ceva de ordonat, iar eu am gatit legume la cuptor si aripioare crocante.
Acum ne pregatim sa plecam la concert – Leonard Cohen. Mie mi s-a facut cam somnic…sper sa nu adorm pe muzica lenta a lui nenea.
AMR 6 zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu