joi, 30 ianuarie 2014

Falafel




E a doua reteta de falafel incercata si probabil a 20-a citita. Dupa un esec dezastruos (s-au imprastiat in toata tigaia la prajit), nu am mai indraznit alta reteta. Dar azi, pregatind pachetelul de post pentru maine am dat iama in rezerva de naut si am cautat o reteta care sa merite incercata. Si sunt asa de bucuroasa de reusita, ca trebuie sa o postez neaparat aici sa nu o uit :).

Ingrediente:
-        1 cup naut uscat (cam 250 de grame)
-        o ceapa mica
-        3-4 catei de usturoi
-        o mana zdravana de patrunjel tocat marunt
-        1,5 linguri faina
-        1 lingurita sare
-        2 lingurite chimen macinat (eu nu am avut)
-        1 lingurita coriandru macinat
-        1/4 lingurita piper cayenne (cred ca e boia)
-        1/4 lingurita piper negru
-        un praf de cardamon
-        ulei pentru prajit


Mod de preparare: 
Se pune nautul in apa (multa) si se lasa peste noapte.
Se pun toate ingredientele in robotul de bucatarie (nautul scurs de apa, ceapa tocata marunt, usturoiul zdrobit, faina si toate condimentele) si se amesteca bine pana se marunteste nautul foarte bine si se omogenizeaza compozitia. Se pune compozitia rezultata in folie si se da la frigider 1-2 ore.
Se scoate si se modeleaza bilutele de falafel si se prajesc in ulei.
De SO stiam ca o sa fie incantat, dar nu ma asteptam ca pitica sa pape cot la cot cu noi. Au iesit cam 30 de bilute bune-bune.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu