miercuri, 15 mai 2013

Cel mai bun piure de radacinoase



Nu stiu daca v-am pomenit de cartea de bucate pe care am primit-o de la serviciu de ziua mea. Am testat acum ceva vreme o reteta de prajitura cu zmeura (f buna la cafea) din ea, iar ieri am facut ceva cat se poate de simplu: piure de radacinoase.
Ingrediente:
  • 300 g radacinoase (morcov, pastarnac, telina am pus eu) 
  • 1 dl lichid de la fierbere (eu cred ca am pus mai putin) 
  •  ½ cub knorr (se pune in apa de fiert) 
  • 1 lingura unt 
  • piper alb (optional)

Mod de preparare:
Se fierb radacinoasele in apa cu knorr. Se scot din lichid si se paseaza impreuna cu untul. Se adauga piper alb (optional). Se papa cald.
Eu am facut o portie si jumatate si s-a dovedit a fi f putin. Data viitoare voi face o portie mare-mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu