miercuri, 26 septembrie 2012

Mancarica de toamna




Mi-a facut SO observatie ca nu mai postez retete pe blog. Adevarul e ca gatesc in continuare la fel de des, dar nu mai am timp sa le pozez si sa scriu retetele.
Duminica insa am facut ceva absolut delicios ce merita incercat (eu cu siguranta o voi repeta). Nu des gasesc retete demne de a fi incercate (cu atat mai putin postate pe blog) in revistele suedeze. Asta este una din exceptii. 

Ingrediente:
-          carne de porc 1,5 kg
-          ulei
-          3 cepe
-          8 catei de usturoi (maricei)
-          3 rosii
-          ½ telina
-          1 pastarnac
-          4 morcovi
-          4 mere
-          150 ml vin (eu am pus alb, merge desigur si rosu)
-          1 cubulet knorr


Mod de preparare: 
Se taie carnea in bucatele mici si se prajeste in putin ulei. Cand e gata, adaugam ceapa taiata felii mari si o calim cam un minut, apoi morcovii, pastarnacul si telina taiate cubulete mari, le lasam inca 2 minute pe foc, iar in final adaugam usturoiul (taiat felii) si rosiile feliate. Se mai lasa vreo 2 minute pe foc.
Mutam tot amestecul intr-un vas termorezistent (de bagat la cuptor), adaugam merele curatate de interior (nu de coaja) taiate cuburi mari, cubul knorr dizolvat intr-o ceasca de apa calda si vinul. Se baga totul la cuptor la 200 de grade pentru o ora, o ora si un sfert.  
Se serveste cu piure sau cu orice vreti voi. Este delicioasa, cu aroma tomnatica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu